נועם קוריס משרד עורכי דין ומגשרים טל'-077-7060058

יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

מיקומם של דיני לשון הרע מאת משרד עו"ד נועם קוריס...

בס"ד

מיקומם של דיני לשון הרע

מאת מאיר סגל ממשרד עו"ד נועם קוריס

 


מיקומם של דיני לשון הרע

החוק קובע את התנאים להתקיימותה של עוולה אזרחית בשל פרסום לשון הרע. עוולה זו שייכת מהותית למשפט הנזיקי, וככזו חלות עליה חלק גדול מהוראותיה של פקודת הנזיקין, המהווה את מסגרת הדינים הכללית המגדירה מהן התנהגויות בנות פיצוי. 




המתנה המושלמת לגמילה מעישון - סיגריה אלקטרונית !





נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/26130">שי פור</a>
המתנה המושלמת לגמילה מעישון – סיגריה אלקטרונית !

מכירים מישהו שמעשן - מכירים מישהו שרוצה או מנסה להפסיק לעשן - מחפשים מתנה מקורית וחשובה - 
אירועים באים כל הזמן וכל הזמן אנחנו צריכים מתנות מקוריות וטובות. 
מתנה טובה לא צריכה להיות רק מקורית אלא היא צריכה להיות גם שימושית. 
לאחרונה התחילו למלא את החנויות מתנות הנקראות : "סיגריות אלקטרוניות". 
הסיגריה האלקטרונית הינה מתנה מושלמת לאנשים שמעשנים כיוון שהיא גם מקורית וגם שימושית ואולי זה ישמע לכם קצת קיצ'י אבל אתם באמת נותנים מחזירים ונותנים למישהו את הבריאות שלו במתנה ואם מקבל המתנה אי פעם ניסה להפסיק לעשן או שהיה רוצה להפסיק לעשן, הסיגריה האלקטרונית היא בדיוק בשבילו הוא יעריך את זה מאוד. 
הסיגריה האלקטרונית מגיעה במארז מהודר המכיל את הסוללה (גוף הסיגריה), פילטרים ומטען המיועד לסוללה כאשר יש כמה סוגי מטענים לסיגריה האלקטרונית : מטען רגיל לחשמל, מטען למחשב וגם מטען לרכב. 
לאחרונה הסיגריה האלקטרונית תופסת מקום מאוד מכובד אם לא הכי מכובד כתחליף לעישון וככלי לגמילה מעישון. הסיגריה האלקטרונית עובדת על עיקרון מאוד פשוט .עיקרון פשוט זה אומר שברוב המקרים המעשן מכור בעצם לפעולות העישון (להחזקה שלה, הכנסת העשן לפה וכו')  ולאו דווקא רק לסיגריה עצמה ולניקוטין שלה .  על ידי הסיגריה האלקטרונית , אין למעשן בעצם צורך להיגמל מתהליך העישון היות והסיגריה האלקטרונית מדמה באופן מושלם את חווית העישון ואת הסיגריה הרגילה , הן בצורתה והן בפעולותיה , זאת אומרת שהסיגריה האלקטרונית ממלאת לנגמל את חווית העישון גם בפן הפיזי וגם בפן הפסיכולוגי ובזכות עובדה זו הגמילה הופכת הרבה יותר קלה . 
הסיגריה האלקטרונית נראית , מרגישה ויש לה כמעט אותו טעם כמו לסיגריה רגילה                                ובנוסף , היא לא מזיקה לבריאות.                                                                                                          
הסיגריה האלקטרונית אפילו מוציאה עשן כמו הסיגריה הרגילה למרות שבניגוד לסיגריה הרגילה שבה העשן נובע משריפת הטבק , בסיגריה האלקטרונית העשן הוא בעצם אדים והוא אינו מזיק לסביבה. 
כמו כן, את הסיגריה האלקטרונית ניתן לעשן בכל מקום כגון : מטוסים , מסעדות או קניונים ובכלל, בכל מקום ציבורי שבו אסור לעשן את הסיגריה הרגילה. 
לסיכום, אם אתם מעשנים , מכירים מישהו שמעשן , או מישהו שמעוניין ב גמילה מעישון , תהיו חכמים. הפעם אל תיקנו לו מצית זיפו יפה או מאפרה כמו שרוב האנשים נוטים לעשות , אלא תנו לו את הסיגריה האלקטרונית ובכך את החיים שלו בחזרה, תאמינו לי שהוא יעריך את זה הרבה יותר. 

מאמר זה מוגש באדיבות בום פראייס יבוא ושיווק כל סוגי סיגריות אלקטרוניות בישראל ובעולםלמבחר עצום של סוגים ובכל הטעמים כנסו אלינו סיגריה אלקטרונית בום פראייס 03-5257435חייגו לכל שאלה לגבי גמילה מעישון 03-5257619
http://www.boomprice.co.il/ 



סוללה למחשב נייד סיגריה אלקטרונית סיגריה חשמלית סיגריות אלקטרוניות להזמנות חייגו 03-5257435

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=105163'> articles.co.il</a>

האמור אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי
אודות משרד עו"ד נועם קוריס ושות'
·          
מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס
·          










 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה